tjenix kära lääsare!

vaknade nyss, och kunde inte somna om, så jag ska ska sätta igång att börja läsa nu. Måste läsa ut hela 'the short second life of bree turner' Ska bli kul xd. sen måste jag plugga engelska, så jag kan typ allt om de britiska skolasystemet och massa andra länder, + en massa glosor. Sen har jag ju matte också, men det vill jag inte prata om ;o det är fett kul att ligga efter i skolan åå allt, visst är det? njaa. fuck skolan säger jag bara! (a) imoorgon vill jag dra och köra almis, för att jag inte har tränat på is på hela sportlovet. vi får se (: hoppar nu gillar nya bloggen..gjorde den lixom för eran skull xd <--- klicka .

puss & kram

(jag ska ladda upp bilder nu, ska bara hitta kameran)



L ä m n a  e n  k o m m e n t a r ?
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0