Matilda is back on da track!

Sha!
Nu är man tillbaka här på bloggen dåra, som ni ser har jag bytt design och har gjort en apsnygg header, men den fuckade sig tyvärr, så ni får nöja er med den här headern nu (om man nu kan kalla det header). Fixar väl än ny någongång.
Har hockey träning snart, har ju dock gjort illa foten så jag knappt kan gå, sen idrotten igår. Men det gick att åka skridskor för då är ju foten still (åkte och prova om det funkade igår efter skolan på allmänheten) Så kanske hoppar fysen innan ispasset, får se. I min vänstra fot sticker det upp ett ben typ, lite random & i min högra fot känns det som att det är en spik och den ena tån känns lite halvt död sådär. Men så går det när man kör satsig fotboll och inte har skorna på sig, har lärt mig en läxa! Ska i alla fall kolla på filmen 'trollkarlen från Oz' nu, för att min teater lärare sa att jag skulle det. Är den bra? Ni som sett den? :) Så vi hörs senare idag. Puss & Kram

ps. om ni vill kan ni ju hälsa folk att jag börjar blogga igen nu!


i just had sex - grym låt!




L ä m n a  e n  k o m m e n t a r ?
1 kommentarer



Kommentarer
Postat av: isabel

ahmen äääääääntligen ! ;O<3

2011-01-29 @ 14:19:50
URL: http://isabelwedholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0