lääs

 

Det här är en text till bruden som är mitt liv, som är min mening. Saken är den att jag inte riktigt vet hur texten ska börja. För jag tror att hon redan vet att hon är det bästa som finns, för jag har sagt det hur många gånger som helst. Men den här tjejen skulle jag ärligt talat dö för, och jag menar det. När hon mår dåligt mår jag dåligt. När hon mår bra mår jag bra. Hon fyller min tomhet, hon är min axel. Ingen kan ta hennes plats, det är aldrig någon som har gjort det häller. Hon har alltid betytt mest, innerst inne. Hon finns alltid för mig, hon bryr sig alltid, o vad sett vad. Henne kan jag berätta allt för, hon är min levande dagbok, till och med bättre. Jag tror ingen fattar hur underbar hon är, vilken fantastisk vän hon är, även fast hon är det på sitt egna sett, så skulle jag aldrig någonsin vilja att hon förändrades. För i mina ögon och i många andras är hon helt perfekt. Hon har inga skavanker. Hon är min hjälte, min bästa vän. Dagen jag dör kommer vara den dagen hon lämnar mig. Jag klarar mig inte utan henne. Hon är luften jag andas. Hon är ljuset på den mörkaste natten. Bruden heter Mathilda Westberg och jag älskar henne något otroligt. Tack för att du alltid finns älskling, det betyder så sjukt mycket för mig :$




L ä m n a  e n  k o m m e n t a r ?
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0