du vet vem du är..

Måste jag säga att livet är skit för att du ska finnas för mig? Ska du inte alltid finnas för mig? Så som jag alltid inns för dig, som jag sa, ring mig när som helst, jag kommer bry mig och skita i allt annat. Även fast jag kanske ligger och sover, väck mig. Du behöver aldrig NOGONSIN tänka på vad jag gör, ring för fan, jag ska göra allt jag kan för att svara. För du betyder så jävla mycket, du betyder världen för mig, fattar du inte det eller? Hur fan tror du att det känns när du säger att du bryr dig men du visar det faktiskt inte särskillt bra. Finns så jävla många gånger du har funnits för mig, så ah tack. Men okej vill bara att du ska veta, att vad jag än säger så ska du alltid veta att jag älskar dig, så jävla sjukt cepe mycket. du betyder, asså det är svårt att beskriva hur mycket, det går inte med ord. och jag kan fan inte bråka med dig, det går inte. så vad som än händer kommer jag alltid att förlåta dig, för du är min bästavän, vi har kännt varandra sen vi var fyra. tack för att du finns, när du inte är trött & har godis sug. Men ist för att du ska skylle ifrån dig på andra saker så kan du ju kanske, bara erkänna hur det är? för du lovade också att aldrig ljuga för mig.

men iallafall, du vet att du är min egna ängel. jag älskar dig



L ä m n a  e n  k o m m e n t a r ?
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0