yes äntligen!

fick hockey overallen idag som har vart as försenad, fett najs. happy.

jobbigt läge i mitt fall nu, jag menar kolla:

Idag:
Nu måste jag skriva en packlista (jag kan inte packa annars ;$) sen så ska jag typ "gå och lägga mig".

Imorgon
jag slutar klockan 3!!! stört sent :OOO så jag är väl hemma och så fyra eller nåt. så när jag kommer hem så måste jag ÄTA middag, byta om och tagga inför match, sen är det samling i vaxholm klockan 5 sen ska jag sitta i en bil i typ 1 ½ timme till södertälje, sen är det match och jag är hemma därifrån typ klockan 11 / 12 ;O så det blir säng direkt.

Lördag:
Stora problemet. Jag har ju inte hunnit packa en, som ni ser är det tajt att göra det imorgon. Så jag måste upp klockan fyra, fattar ni hur trött jag kommer vara. Och så måste jag packa fram till klockan halv 11, för klockan 11 går bussen mot stan :O Så blir det lunch med hockey laget. Sen SKULLE jag kolla på match med dem också, djurgården mot nåt, men min pappa är cepe så jag får inte gå på matchen, utan blir uppplckat där vi äter och så åker vi direkt  till sälen. ;o stressigt.

Som ni ser är allt lite tajt, så bloggningen kommer bli riktigt kass. Men jag ska försöka göra tidsinställda :) förlåt. men såhär blir det ibland. sluta inte läsa för det baby´s.


Vi hörs. love Matilda

btw. jag har världens coolaste skidkläder, grön jacka, blåa byxxor, och blå hjälm. awsome.
och jag har sträckt naken/axeln, så nu ska jag tvinga pappa massera, intressant huh?




L ä m n a  e n  k o m m e n t a r ?
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0