varför finns det en så kallad rubrik?

hejhejhejhejhej :) många hej idag, är på bra humör, just so you know.
Idag slutade vi klockan 11, fattar ni vad skönt eller? helt amazing. man fick stanna och ätaäcklig soppa i skolan, men nej jag och mathilda LOL gick hem till henne och sen till min ocg gjorde K R E P P S (pannkakor) varför jag kallar de så vet bara jag och lol och ni får inte veta, shh hemlis. Just nu är jag sur för att min dator han något emot kamera över föringssladden efter som att den inte reagerar när jag stoppar in den * misstolk * så inte bilder kommer upp tills det är lagat ;( nu ska jag kolla pekka och my , hahahahah, puss (nej video kameran funakr inte)




L ä m n a  e n  k o m m e n t a r ?
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0