tränar lite manus.

sha. kom nyss hem och satt på mig min onepiece och satt mig ner på marken och laddade mobilen, det är så jävla svårt utan den, hatar när den dör..mobiler orsakade en massa problem idag, men det orkar jag inte ta upp. Iallafall, imorgon har jag prov. och nu är det verkligen det, (blev inställt förra gången). fyfan, känner mig inte reda alls ärligt talat. Men ska sätta mig och plugga i en timme nu vid 19.00 -.^ jaja, skolan är så viktig. Börjar gå lite bättre, men ligger fortfarande efter i allt. :( ska tvinga pappa hjälpa mig med lite matte också! och nu gråter jag för att han sa att vi ska äta WOK, jag hatar wok. ffuuuuuuuuuuuuuuuck, hahdkls fdk ghhhhhhhhhhhhakl . hej jag fick damp anafall och nu ska jag gå och slå någonting. kysshej




L ä m n a  e n  k o m m e n t a r ?
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0