Nu ska jag:

göra tidsinställda inlägg som ska komma upp varje dag under sportlovet, för jag kommer inte kunna blogga så mycket där, kanske inte kunna blogga alls ;o hemskt va? men vad gör jag inte för er små gullenuttar ? :)
Skulle ladda upp mina och amandas coola bilder men cameran dog så jag måste ladda den innan :( aja balla är dem iallafall. Nu vill jag sova, xd..vet inte ens om jag orkar gå till skolan imorgon, får se (a) puss


gud vad jag saknar gröna lund, kom och tänka på det när jag sog bilden ;O ge mig sommar !
dagens fråga: Vilka ska ha guldkort?



L ä m n a  e n  k o m m e n t a r ?
1 kommentarer



Kommentarer
Postat av: Ella Jacobson

L1 ;) <3

2011-02-23 @ 21:24:14
URL: http://typsyskon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0