Nu ska jag sova :D

haha, ååååh så var det inte så ;pPpPpPp
Men jag ska iallafall börja fixa för imorgon, och ja allt sånt :) KOmmer kännas tomt att jag inte kan läsa ikväll, boken tog ju bara slut imorse, så nu ska jag läsa twilight igen, sen new moon, sen eclipse, sen breaking dawn igen, bara för att, Jag ska ta och läsa bree turners andra liv också, blir nästa projekt. Aja ska till skolan imorgon iallafall, jag tror att pappa hämtar mig, yeeeah :) så ska jag vara hos sjukgymnasten klockan 4, sen åker jag och pappi till täby för att köpa skidkläder, jag tänker inte åka i min onepiece varje dag, bara än gång kanske. Jag tror jag ska köpa blåa kläder, byxorna illafall, och om jag har tur kan jag övertala pappa att köpa den lite dyrare gröna jackan, så skulle det de fett awsoome ut :) yeah! vi hörs imorgon. Puss & kram


jag saknar det blonda långa håret :/



L ä m n a  e n  k o m m e n t a r ?
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0