Nu är jag i sälen!

Sha bloggläsare!

Nu är jag i sälen med bästis Emilia ( tidsinställt ) Men jag vet att vi redan har skit kul och att vi hade kul på ditresan även fast den var lång, för det är lixom typiskt oss att alltid ha kul :) hahaha, bruden är grym. Idag ska vi iallafall åka skidor, yeah, jag tror att att jag och emilia tar en buss till hundfjället & tandådalen, jag pallar inte lindvallen (: sen ska jag ju tvinga emilia att åka väggen med mig , sshh. ;$ Sen tar vi nog med oss kameran i backen och emilia får fota när jag hoppar, och försöker göra nått coolt, aja träning ger färdighet. xd . fattar ni vilken bildbomb ni kommer få när jag kommer hem ? :O 

ha det så bra, så kanske det kommer fler tidsintällde inlägg, vem vet. puss och kram !



L ä m n a  e n  k o m m e n t a r ?
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0