mtlda @ blatte.se

sha ;d
Idag drog jag till skolan, varför vet jag inte? men aja, gjorde absolut ingenting i skolan! fyfan. men efter drog vi till täby, jag och mathilda asså. Så messade vi sommar och bad han komma till centrum, så ah vi var med han. kult. hemkt väder, hatar det, håret blir helt lockigt :O har massa coola bilder laddar upp dem imorgon! NU SKA JAG PLUGGA TILL PROVET, kommer inte gå, med mina koncentracionssvårigheterssjukdommar, jävlar vad långt ord. Imorgon blir det ishockey med några från skolan i tibblehallen, typ nästan hela skolan drar ju till romme, men jag pallar inte xd. är för förskylld och allt. Så var iallafall nere och köpte matsäck nyss, bus. jag tycker jag är bög som inte har bloggat idag, men lev med dig biatche´s

puss




L ä m n a  e n  k o m m e n t a r ?
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0