Hemma hos LOL

she bre ;b
Efter skolan åkte jag direkt in till vaxholm, tvingade mathilda att följa med, drog till min sjukgymnast och stog på ett ben *skrattar* ! ;D nej men fick göra lite övningar, tråkigt men ska dit igen nästa tisdag, och kommer nog hålla på så några tisdagar framöver. Sen drog jag hem till mathilda och tränade med henne ett tag på vårat egna gym vi har byggt xd. Vi planerade fyspass till framöver. Kommer dra hem till henne varje tisdag och träna, så kommer inte vara den bästa uppdateringen då, hihi. Men får väl tvinga henne att jag måste blogga. gulligt huh? ^^ Vi hörs när jag kommer hem, niu vill jag ner och  träna igen, blev kall! puss & kram




L ä m n a  e n  k o m m e n t a r ?
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0