FRÅGESTUND AVSLUTAD

hur går det i skolan?
svar:
Det går sjukt dåligt, ligger efter i allt, därför uppdateringen blir så kass. men jag kämpar, jag ger aldrig upp. se mig som en dålig förlorare..

2. favorit färg?

svar: Jag gillar alla färger, förutom grå typ, har nått emot den färgen..

Vem var din första kille?
svar: jag gillar inte den här frågan, för jag kommer inte ihåg. Men om vi ska snacka oseriöst så var det väl David på sexårs, endligt andra, jag minns inte. Men mer seriöst snackat, så var det väl filip, vi var ju tsm typ ett halvår ett tag ;o

Vad kör du för aktiviteter? / Hur mycket tränar du i veckan?
svar:
Jag går på teater på calleflygare än gång i veckan. Sen kör jag ishockey och det gör jag ganska mycket. När det inte är träning, teater eller match så åker jag typ på allmänheten eller tränar i mitt och mathildas gym. Men måste sluta träna så mycket och börja plugga mer ett tag nu -.-

Berätta om din skola?
svar: Jag går i kunskapsskolan i täby. Jag typ skulle inte kunna gå på någon annan skola, min skola känns mer som hemma. Den är sjukt bra, och ja som många undrar jobbar vi inte som i vandliga skolar..ja vet att det blir mycket mer ansvar på sig själv, så om man ska gå i skolan, så måste man nog ha viljan att bli något för att lyckas. Vi jobbar med steg, det finns 1-35 steg i ämnerna MA, SV, ENG, MS. Sen har vi no och sånt som kurser. Vi har varån egna loggbok, där vi planerar precis allt, kan vara jobbigt men man vänjer sig. Sen varje termin typ åker vi iväg en vecka till falun, och bor på ett mantalsjukhus och har slöjd och sånt, ganska jobbigt, men det är trevligt på nätterna och så xddd. Och nu orkar jag inte skiva mer om det, undrar ni nått mer så, fråga.

Favorit klädesplagg?
svar: Min onepiece typ, men det är mer mys så..Just nu tror jag att det står mellan två par tights (lägger upp bilder på två favorit outfiter sen)

Favorit låten just nu?
svar: finns flera, men favoritERNA är (inte ordning):
S&M - rihanna
More - RedOne Jimmy Joker Remix - Usher
I just had sex - The lonley island, feat Akon
Do it like a dude - Jessie J
I whip my hair - Willow Smith
f**kin' perfect - p!nk
comming home - Diddy

Vad skulle du önska med tre önskningar?
svar: Jag vet inte, det jag skrev förut kanske..  -> KLICKA <-

Om du vann tiotusen kr vad skulle du köpa?
svar: En bra systemkamera tror jag, annars slänga alla kläder och köpa nya till hela garderoben!

husdjur?
svar: Ja, en kanin.

hur sminkar du dig?
svar: Asså saken är den att jag inte sminkar mig, jo mascara ifs, men inget mer, gillar inte att ha foundation och sånt i ansiktet, känns fett instängt och man får finnar, euiw. Men jag använder Million lashes mascaran och böjer ögonfransarna, det var allt. Kan hända att jag har på mig läppglans, men det är väldigt sällan.

Vad använder du för sminkbortagning?

svar: Hela neutrugerna serien! bäst, säger jag bara, har inte fått en ända finne sän jag började använda och all fet hy försvinner och ah, det är sjukt bra! ge det tid.


Fixar du bloggdesigner?
svar:
Nej, inte i nuläget, har ju inte ens orkat göra en egen xd

Favorit mat?
svar:
våfflor.. :D

Hur gammal är du?
svar: Jag är född 1997 och jag fyller år den 26 april, jag är alltså 13 och ska fylla 14 i år.

Är du tillsammans med någon?

svar: hm...nja...

Bästavän?
svar: Jag känner att jag inte har någon sån där speciell bästavän. Men okej, mina bästavänner är Mathilda Westberg och Emilia Jagerman för dem umgås jag mest med och dem vet ungefär allt om mig, det är dem jag litar på mest om man säger så, fast sen finns det andra jag litar på lika mycket, eller jo, kanske. Aja dem finns iallafall alltid för mig, och dem är bäst :) älskar er!










L ä m n a  e n  k o m m e n t a r ?
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0