FÖRLUST

hej, hemma nu och är ju inte på bästa humör. Blev 2- 3. Lite surt, men vi kämpar vidare, eller hur tjejer? :)

Hemma nu, skulle ha slaggat med Tove men hon fick typ inte för sin mamma av någon anledning. Så nu är jag hemma, ska dusha sen kolla på mean girls två eller nått. ska tvinga pappa att åka och köpa glass till mig för att jag har haft halsbränna i en timme och det börjar göra ont nu också, inte bara irriterande, så är det fan illa. Så ah. Hela dagen kommer imorgon kommer ängas åt städning, men kommer nog uppdatera mycket iallafall. Fan vad mitt rum är stökigt. aja pallar inte fixa det nu, har sljutit på det hela veckan, men imorgon ska jag fan städa, tror jag ;o who knows? `men nu ska jag leka kossa. puss




L ä m n a  e n  k o m m e n t a r ?
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0