DISS / HISS


* FUCKING VINTERN! fyfan så jävla jag vet inte vad, vidrigt typ. försvinn, va fan!
* att jag aldrig kommer blir frisk. för er som inte vet det har jag vart förskyld i 1½ år ungefär den här månaden.
* att vara så sjuk att jag inte kan gå till skolan, särskillt när jag ligger efter i allt, och när skolan för mig är sjukt viktigt.
* killar..vissa är ju bara omogna.
* att det kommer vara SNÖ på min födelsedag typ 26 april

* spets kläder. inte när det blir för mycket, men det är snyggt.
* bearpaw skor, dem är fett sköna.
* hockey, love it.
* att jag typ ska till sälen men emilia på lovet & åka till norge med henne och allt. fatta vad kul? :D




L ä m n a  e n  k o m m e n t a r ?
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0