var bara tvungen..

Vart ska jag börja ? Hittar inga ord för att beskriva en sån fin person som du.
Men, första gången jag träffa dig, var på Grönan. Vi kanske inte sa så mycket men jag kommer ihåg känslan att vara med dig förr allra första gången. Det var som att vara kär, fast 1000 gånger bättre. Jag ska göra mitt bästa nu, för att få dig att inse, att jag älskar dig inte bara är ord. det är ren sanning. Och det har inte alltid varit. Ända sen jag lärde känna dig, för lääänge sen, på pea. Tänka att en sån liten hemsida, kunde hjälpa mig hitta en sån fin person som du. Jag avgudar dig Matilda, du vet de. Jag har alltid undrat hur man kan bli så perfekt som du. fan.. det här blev så fail. men jag älskar dig matilda ! jag älskar dig mest av allt. mest av alla på denna jord. du är underbar, fantastisk. skulle göra så mycket för att få vara med dig. så glad att jag lärde känna dig, livet hade inte varit nått, utan dig vid min sida. jag gör allt, precis vad som helst för dig.jag vill dö vid din sida, jag vill hålla din hand och hoppa med dig om du skulle hoppa. jag vill leva mitt liv med dig, aldrig tappa kontakten. som du vore min riktiga syster. på sett och vis är du det, för mig. jag delar allt med dig, hemligheter, allt man kan dela tillsammans, delar jag med dig. Jag går genom eld & vatten för dig. du är luften jag andas. du ger mig den balsans & kärlek alla människor behöver för att klara livet. du gör min dag.tanken på dig får mig att gå upp på morgon.du får mig att leva livet. jag lever för dig. dig & endast dig ! matilda förlåt om det här blev konstigt. förlåt om jag inte alltid räcker till. allt jag försöker säga är att du är bäst. 100 gånger bättre än alla andra, 1000 gånger bättre än mig.  älskar dig mest mitt hjärta. mest mest mest mest och mycket mycket till. släpper aldrig dig !
du och jag. bara vi två. hand i hand, livet ut !

/ din bara din amanda



L ä m n a  e n  k o m m e n t a r ?
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0