TWINI GLÖM INTE:

Jag kommer ihåg så mycket, men du kanske mer, men jag vet att jag älskade dig lika mycket förut. jag minns när vi var små, så där jätte små. Sen tappade vi kontakten helt, vi var två helt olika personer, på alla sätt, som nu har blivit så lika, tvillingsjälar rakt igenom. Jag kan aldrig tröttna på din röst, jag älskar att höra dig prata, jag lyssnar alltid, på varje ord du har att säga, och dem finns alltid kvar i mitt huvud. även fast energin i oss kanske försvinner ibland, så lyckas vi alltid hitta den, bara vi har varandra. Du är obeskrivlig, och jag vill inte att något ska komma oss imellan, för du känner mig bäst, jag känner dig bäst tror jag, och jag vågar vara vem som helst med dig, för du är min syster, min soulmate, genom allt. du är det vackraste jag sett, jag har aldrig sett något sånt fint, som dig och ditt leende. att höra dig skratta får hela mig att hoppa till, för det är det finaste skrattet på jorden, för det är ditt ditt och bra ditt. Mathilda Westberg, jag kommer alltid att älska dig, precis hur du är, vilken väg du än väljer, jag kommer alltid finnas för dig, brevid dig, vid din sida, mot världen ! i love you.



L ä m n a  e n  k o m m e n t a r ?
2 kommentarer



Kommentarer
Postat av: TWINI

älskar dig mest av allt , glöm aldrig det . <3

2010-09-22 @ 20:09:49
URL: http://makw.blogg.se/
Postat av: Fia

sjukt söt du e (a) <3

2010-09-23 @ 07:24:02
URL: http://fiaweingarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0