STOPP PÅ FRÅGESTUND !



julia
om NUFAN : FRÅGESTUND HÄR!:
vem är din/dina bästavänner , thihi ? :D <3
favorit färg ? :D
favvo mat ?
bästa humorn ?
bästa film ?
idol ?
vem ska julia gift sej med ?
<3333
love yaa bff ! <3

JAG SVARAR:
1. Min absolut bästavän är Amanda Hall, sen har jag andra vänner som typ är som mina bästavänner också, du tillexempel gumman §
2. Min favorit färg just nu är typ rosa, turkost & grönt.
3. vet inte, våfflor typ :D
4. bästa humorn är med dig lungt ! hahah
5. jag vet inte, en riktigt bra film tycker jag är titanc, men måste säga att jag gillar eclipse mest typ. xd mihi
6. mina vänner är mina idoler.
7. vem vet inte ? justin någonting xd ^^ gumman då :)
älskar dig med


är du kär i någon ?
vem är din senaste pojkvän ?
när fyller du år ? ;$
bästavän ?
sommar vs vinter ?
kisse vs paow ?

kommer inte på mera . älskar dig gumman ! ♥

JAG SVARAR:
1. ja, det känns så.
2. ärligt talat, minns fan inte ;s
3. jag fyller år den 26 april
4. Amanda hall
5. SUMMER IS THE SHIT !
6. poaw fan xd
älskar dig med lillasyster ♥

emilia=) om NUFAN : FRÅGESTUND HÄR!:
gillar du nån??<3
kan du träffas nån gång nästa vecka??<3

JAG SVARAR:
1. ja det gör jag ;$
2. ah det tror jag att vi kan, vi kan ju höras ?
puss :) <3


tove om NUFAN : FRÅGESTUND HÄR!:
saknar du mej ? :O <3

JAG SVARAR:
1. Jag saknar dig så sjukt mycket, du kan inte fatta hur mycket ! <3


1. Var bor du?
2. Är du tsm med nån? :)
3. Vad heter din bästa vän?

- Skön blogg:)

JAG SVARAR:
1. Jag bor i en liten stad utanför stockholm :)
2. Nej
3. min bästavän heter Amanda.
tack :D

amanda om NUFAN : FRÅGESTUND HÄR!:
när fyller du år ?
vilka bloggar läser du ?
favorit färg?
du och jag genom allt ?
visst är du bara min ?! :c

älskar dig mest baby <333333333

JAG SVARAR:
1. 26 april
2. kan inte rabbla upp alla, :/ men mina vänners för det mesta.
3. rosa & grön & turkos.
4. vafan, jah såklart älskling <3
5. mihihi okejdå ^^
Jag älskar dig mer baby <333

Erika om NUFAN : FRÅGESTUND HÄR!:
Hur mår du ?
När ska vi träffas igen ?
Favorit låt ?
Hur mycket betyder jag för dig ?
Vad tycker du om min blogg ?

Puss gumman <33

JAG SVARAR :
1.
Jag tror att jag mår ganska bra faktiskt :D
2.
såfort DU kan, lovar baby <3
3.
just nu K'NAAN med; wavin' flag.
4.
du betyder supermycket för mig erika.
5.
din blogg äger, alla besöker :D
pusspuss hjärtat <33


frida om NUFAN : FRÅGESTUND HÄR!:
Vilken är din favorit färg?
När fyller du år?
Gillar du vintern?
hihi :) kom inte på så mmånga ! <3

JAG SVARAR:
1. rosa & turkos & grönt.
2. 26 april
3. Nej, eller ibland, men gillar inte när det är kallt och blött, usch.


hanna :) om NUFAN : FRÅGESTUND HÄR!:
1. vist är jag bäst ? ;D
2. vist är du världens finaste bästis ;$
3. är du elr w bäst på hockey (;


JAG SVARAR:

1. hanna, vem har sagt att du inte är det ? :( :D
2. jag är inte fin :/ men du är gumman ;$
3. JAG..nej twini fan ! :D







L ä m n a  e n  k o m m e n t a r ?
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0