OUTFIT TODAY


jeans - cubus
vitt bas linne -h&m
ksss tröja - amandas

förlåt för dålig kvaliteé. tusen tack för besöksrekord ♥

hej alla gullepluttar xd ♥
Snart ska jag åka med pappa till Berga, jag ska till öron/näsa/hals doktorn typ, han ska kolla om jag behöver opperera mig forfarande, ska bli skönt att få veta, men jag vill ha bort allt skit så jag blir frisk någongång, jag menar skulle ni tycka att det är kul att vara sjuk i typ över 1 år ? nej skulle inte tro det va :/. så önska mig lycka till ! Sen blir det skola, & efter det hem till Mathilda twini med Samuel typ :P men jag skriver senare, i skoolan kanske. kyss Matilda



L ä m n a  e n  k o m m e n t a r ?
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0