OUTFIT + TEATER


vitt bas linne - h&m
ksss tröja - amandas
svarta tights - h&m (?)

hej alla sötnosar! tusen tack för ett läsar rekord igår, det gjorde mig glad :D ♥ godmorgon kan jag väl börja säga, har ni sovit gott? det har jag iallafall konstigt nog. Idag blir det teater för min del inne i stan, terminsstart! ska bli jätte kul. Jag åker in dit med Julia vid typ 11.00, så jag ska äta lite frukost nu. Eferåt skulle jag träffa natta men, jag vet inte hur det blev med det :/ vi får se, jag ska iallafall till täby eller nånstans i stan och köpa en ny mascara, jag tror jag ska köpa den där rosa, som jag la upp bild på i det HÄR inlägget. vad tycker ni ? puss och kram Matilda



L ä m n a  e n  k o m m e n t a r ?
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0