JAG SKA UT MED MIN ÄLSK

jag och amanda ska ut nu och ta massa bilder ;)
mihihi, jag läggger upp dem sen, imorogn kanske..
menmen, ni ska vi dra, ikväll har vi iallafall allt
för att tjocka oss, hahahaha, fan vad grymt, men
kommer banga på att göra DET, så blir det alltid, xd
jag kan fan tycka att det är äckligt ibland-.- menmen <3
göör det för amanda, vi ska ha kul nämligen, synd att
ingen av oss har kamera så att det kommer att bli mobilbilder :'(
vi hörs, puss hej älska mig ! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
min favorit låt fan !



L ä m n a  e n  k o m m e n t a r ?
1 kommentarer



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! fin blogg :)

Vad ska du hitta på ikväll då? :)

Kram www.jossis.se

2010-09-03 @ 20:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0