FAN VAD BRA !





fyfan, karate kid äger ju, jag trodde inte att jag skulle vara så närvös när han slågs, men det känndes som om man var hans bästavän typ och kollade på, haahah:) rekomenderar solklart, jag typ grät, hah det gör jag i alla filmer. efteråt trodde jag och hanna att vi kunde kung fu, haha, vi kan ju det :D vi har en klubb, hemligt. Innan bion åt vi på någon sushi bar, gottgott ;) aah som ni ser på bilderna. orden jag fått höra mest idag är ; aah fast .. näe. och nu vill jag aldrig mer höra dem orden. men jag och hanna har tagit skit fina bilder, fast med hennes mobil för den va bättre, så jag lägger upp dem när hon skickar dem. puss och kram, nu blir det alex.



L ä m n a  e n  k o m m e n t a r ?
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0