EMILIA ♥ MATILDA










Jag var fyra år när jag flyttade till resarö, du kom upp för mig backe, jag minns det fortfardne, du sa: mamma sa att du hade flyttat hit. & vi blev bästavänner i första ögonkastst, vi var med varandra VARJE dag, ingen kunde skilja oss åt, när vi bråkade var det glömt dagen efter, guud jag har så mycket minnen med dig, särskilt från 2:2 orna. vi fick det typ från spykids eller hur? haha, sötnos, även fast vi är tretton nu så är vi fortfarande dem där små ungarna som jämt hade kul. jag litar på dig så himla mycket. du va min första riktiga bästis, du var den första jag snackade med på resarö. det finns så mycket jag skulle kunna skriva om våra dagar, men allt blir värre, vi umgås knapps länge, fuck sjuan och alla läxor du ska ha! byt till min skola så ses vi mer, jag VET att
vi alltid kommer att vara vänner, jag kommer aldrig tappa kontakten med dig, vi har ett för starkt band för det, baby jag älsakr dig, MEMILIA ♥



L ä m n a  e n  k o m m e n t a r ?
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0