BÄSTAVÄN

du är inte allt för mig.
jag älskar dig inte alls mycket.
du är inte söt alls.

baby, du är mer än allt för mig.
jag älskar dig mer än mest.
du är sötast i universum.

fine baby, lita inte på mig, jag tvingar dig inte. men jag kommer alltid att lita på dig, alltid baby. för du är underbar, du är det mest fantastiska jag vet, jag lovar. jag älskar dig mest på hela jorden, och det får inte ta slut nu. du sårar mig aldrig och det kommer du aldrig att göra, du är för fin. men när du sitter och tror sånna dumma saker om mig, så gråter jag.jag gråter till mina tårar tar slut. jag klarar inte av att tänka mig att det är sånt du tror om mig, jag fattade inte, jag trodde jag hade förklarat flera hundra gånger att du är den ända. jag är så jävla stolt, stolt över att kalla dig bästavän, jag kan skrika det till världen, det är du, och dey har bara vart du hela tiden, hela vägen. När jag mår dåligt är det dig jag vill snacka med, det är dig jagringer, du vet saker som ingen annan vet om mig, för jag vill dela mitt liv med dig och då finns det inga saker jag håller för mig själv. jag hatar när du inte litar på mig, jag hatar när du säger att jag inte talar sanning, baby det gör jag alltid. jag skulle aldirg
ljuga för dig. Jag är din skugga. dina andetag är det viktigase för mig, jag älskar dig mer än vad jag någonsin har älskat någon förut, du gör mig alltid glad, så det är så hemskt att gråta över att det är jag som har gjort fel, jag har gjort fel, jag har sumpat allt säkert, och jag ska inte hindra dig från att dra från mig, det skulle jag aldrig göra, men jag skulle göra allt för att få dig att stanna, du är perfekt, på alla sätt som än människa kan vara perfekt på. du är mitt allt, du är min hjälte, du är mitt hjärta, du är min älskling, du är mitt liv, bara du!



L ä m n a  e n  k o m m e n t a r ?
4 kommentarer



Kommentarer
Postat av: Anonym

vem? :O



grym blogg!

2010-09-07 @ 21:35:00
Postat av: Anonym

vem spelar? är det orginalet??



älskar dig blogg

2010-09-07 @ 21:41:29
Postat av: Matilda svarar:

det är inte orginaler, bara någon som spelar låten på youtube som jag la in :)tack såmycket. §§

2010-09-08 @ 15:11:27
URL: http://mlda.blogg.se/
Postat av: älskar dig blogg!

vem är texten om då?? :)<33



blogga mera, och lägg upp fler bilder på dig och kompisar :D din blogg är bättre är allas!

2010-09-08 @ 20:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0