välkommen till världen

Bilden går inte att laddas upp, blää hata min dator.

Min älskade lillebror, fick se för första gången igår.
Nelson ska han heta, det är hans namn.
Han liknar sin syster på pricken, när hon var baby.
(okej, hon är fortfarande liten, 1½ år, liten sötn)
hoppas hans persondlighet är lika underbar som Ruby´s. ^^
Grattis, och välkommen brorsan, tror jag får träffa dig
i helgen, ska bli sjukt kul. Jag älskar dig / din syster.


aaaaw, Nelson, lillen :') vet ni hur glad jag var igår,
När Darren skicka sms där det stog att dem var
på sjukhuset, sen att det blev en kille, sen skickade
en sjukt gullig bild, på min mina lilla ängel.

All lycka till dig i framtiden.



L ä m n a  e n  k o m m e n t a r ?
1 kommentarer



Kommentarer
Postat av: M O A

GRATTIS ÄLSKLING !

faaan va kul !

du måste hälsa sussi och darren grattis !

och ruby och nelson såklart, hihi. Puss på dig ! <3

2010-10-13 @ 16:00:52
URL: http://noorpaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0