tränat .


jag saknar att vara blondin -.- inte okej..

hejhej .


kom nyss hem från hockey träningen, det gick inte direkt bra, men det kanske inte är så konstigt? all min utrustning är för litet ellet för stort, så jag får köpa nya tills nästa gång, så kanske det går att åka iallafall. Det va skönt iallafall att få börja igen. om nån vecka opererar jag mig iallafall och då kanske alla problem försvinner. vi hoppas på det, va? aja nu ska jag plugga svenska, skriver mitt otroliga manus,skit folk tror jag älskar det, men jag tycker det är bra så jag vill fortsätta skriva så jag kan fortsätta läsa. Vi hörs imorogn...tror jag. Erika kanske sover här imorgon.

Puss & Kram



L ä m n a  e n  k o m m e n t a r ?
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0