THE WORLD KEEP SPINNING

det finns så mycket problem i mina tankar..så jag inte vill ha en hjärna.
det gör så ont i hjärtat nu..så jag vill att det ska stanna.

varför, varför kan inte alla ha det bra, varför kan inte alla vara lyckliga.
varför finns sånt som bullshit, oförglömlig kärlek, players, falska vänner.
tänk er ett liv utan de, vad skönt det skulle vara. skönt att bara få slappna
av och inte stressa upp sig, 24. att gå runt med alla dessa tankar, om allt
möjligt skit, det går inte att bli av med dem, dem är fortfarande kvar där.
vad jag än gör, vart jag än går. jag hatar det, jag verkligen hatar det.
men jag kan inte hjälpa det, *** *** *** *** **** *** ** ******..

jag orkar inte mer, vill inte vara kvar...



L ä m n a  e n  k o m m e n t a r ?
1 kommentarer



Kommentarer
Postat av: Linn

finns alltid älskling !

2010-10-16 @ 10:58:09
URL: http://linnvanbeerss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0