SÅ FÅ SOM ÄR ÄKTA

flera vänner kallar mig fin
bakom ryggen så är jag ful.
flera vänner skyddar mig mot skit
bakom ryggen är jag skit.
flera vänner är snälla
bakom ryggen var det bara lek.
flera vänner säger du är mitt allt
bakom ryggen är jag inget.
flera vänner skrattar med mig
bakom ryggen är jag skämtet.
flera vänner säger jag älskar dig
bakom ryggen var det tre värelösa ord.
flera vänner gråter med mig
bakom ryggen bryr dem sig inte överhuvudtaget.
flera vänner skriver mycket
bakom ryggen har det ingen mening.

Vänta, ni är inte vänner..

få vänner
menar allt dem säger
bryr sig om en till 100%
offrar allt för än
leker aldrig någon annan
håller allt hemligt för sig själv
jag älskar dig är dem finaste orden
är din egen hjälte
betyder mer än din familj
är helt perfeka
kallar än bästavän

Äkta vänner, dem tar ett tag att hitta..



L ä m n a  e n  k o m m e n t a r ?
1 kommentarer



Kommentarer
Postat av: du vet vem

det tog mig fyra år o hitta digh så jag fattar vad du menar att de tar lite tid och hitta=)<333

2010-10-04 @ 20:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0