Nu är jag klar ;p


jätte gammal bild, från förra hösten typ, mobbas inte ;$
nu har jag tagit bort mascaran & kladdat på ansiktskräm.
det började blöda på min näsa också.. :[ ååh på tal om näsor
på torsdag ska jag till läkarn i berga igen, efter kontroll typ.
jag fick medicin, samma för3 gången, men nu har jag faktiskt
tagit den exakt varje dag i en månad, så han kommer väl röntka..
igen för att se om det har blivit bättre, ser inte fram emot det.
först betövar dem, och det känns som att man inte har någon näsa.
sen typ tar dem jätte långa sladdar med en kamera längst fram och
trycker upp i näsan ända ner till halsen, usch, det låter nog väldigt
äckligt i era öron, fast fan det är inte behagligt direkt, euiw. menmen..
NU SKA JAG kolla no;n har inte gjort det på hela dan fast jag skulle.
men mitt internet har börjat cp, det är läskigt, datorn får dampryck..wnb mig.

PUSS & KRAM



L ä m n a  e n  k o m m e n t a r ?
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0