MORMOR + SATSUMAS



hejmongobilder.se

helllo0 bl0gg3n.
sitter hemma hos grandma nu ;p hon lagar mat till mig, för hon är bäst.
hon gav mig pengar också förut, så jag kunde köpa massor av godis, meganajs. 
min mormor är min hjälte, fan. Menmen, nu sitter jag och äter satsumas. bajsgött.

Fick också träffa mina lillebror idag & lillasystern såklart. Fick hålla i Nelson...^^
ursäkta men, gud så liten, mitt lilla hjärta. han liknar verkligen Ruby.. (: nutten då.
men jag sover somsagt hos mormor. sen blir det tåg till stan tidigt imorgon, så går
jsg väl till teatern..vi får se..aja, puss hej älska mig..§§§ (a'



L ä m n a  e n  k o m m e n t a r ?
1 kommentarer



Kommentarer
Postat av: isabel

sluta vara så söt! ;O

2010-10-16 @ 20:24:25
URL: http://isabelwedholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0