LINN, FÅ TAG I MIG !

du ska vara med mig imorogn right ? juste, messa mig eller något ikväll eller imorogn bitti :D llova..
Hej bloggen & underbara läsare.
Har kommit hem för ett tag sen, sen satt jag mig och kollade det sista på wild child, och kollade lite på stepbrothers också, 7k film asså. Aja, kollade på matchen, dem spelade 2x20 så den var inte i så lång, vhlm förlorade dock. Cana(dah) vann :/ fuck tards. hihih nejdå, jätte gulliga var dem, alla var dvärgar..typ såg ut så. men jag ska inte säga ett piss. miihhi :P men nu ska jag sova. Imorgon kväll, får ni veta vilka som blir finalister till veckans blogg. så passa på att anmäla dig nu :) puss & kram - godnatt



hihi ;$



L ä m n a  e n  k o m m e n t a r ?
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0