kollar ap gamla bilder

då menar jag gamla, från ettan till femman ! skit vad söta alla var.. :')
Minns dagarna som igår:


jag och malvina på skolavslutning i typ ettan eller tvåan ? ;s söta.

jag och clara har jag för mig, i fyran typ , miss § :/

saknar dig mest, kommer ihåg dagen som igår ..<3

svarta är min kanin när den är nyfödd :')

bilden däger ju det mesta :'''''''''''(

hahaah, minns ni, när pappa var full och vi kollade på american pie, jag minns !

mihi ;$ jag kommer ihår, vi badade och allt , saknar oss.

haahahhahhahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahaahahahhahahh

hejjaghadekorthårifyran.se

haahahah felicia älsklingskuk :) §§

fan va vi hoppade från min trappa :O vi var ju farliga... :$ saknar dock..

åland...där julia hittade sin GT ;p haha nej då, puss

jag och kusin åker för jätte länge sen..:D

vafan, pappa och amanda jensen ? :OOO coolt.

fyfan vad söt su va clara lillasyster & det är du fortfarande xp <3

glömmer aldrig när vi var i heron tillsamman, kan vi göra om ? :D <3

så man har sett ut, saknar dock tröjan som någon av mina vänner baxxat. :'(

finns miljarders mer bilder, det har var som 1 av tusen :P kanske laddar upp ibland.

puss och kram älskar er mina läsare, ska äta nu !



L ä m n a  e n  k o m m e n t a r ?
1 kommentarer



Kommentarer
Postat av: M O A

MATILDA VA FAAAAAAAAAAAAAAAN !

haha annars gud va gulligt, minns verkligen allt ! <3

vi va fan bäst på att sälja jultidningar ! <3

2010-10-09 @ 23:04:30
URL: http://noorpaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0