JAG VET JAG VET


jag just nu, sitter i mörker såå sämt bild.
hej sötasärbarn, nej jag drev.
JAG VET att jag inte har uppdaterat bra alls. men jag har mycket plugg nu så när jag väl får fritid så går den tiden till vänner och är offtast inte hemma..jag tycker inte att bloggen ska förstöra mitt liv utanför bloggsaken. Men på måndag så kanske jag kan börja skriva mer, eller på söndag kväll efter teatern. är iallafall hemma hos mormor nu i nyköping och är c p s u r för att sebastian typ inte gick vidare...eller det värkar så iallafall. jag fatta inte eftersom jag typ började kolla idag xp. mobbas inte, men jag gillar inte idol särskillt mycket..det var så MYCKET bättre första åren. kanske för att jag var yngre då, menmen. Imorogn ska jag typ kanske köpa en fjällräven om jag hittar någon, då menar jag vandliga fjällräven, dem här flufffluff stora sakerna. kanske hittar någoooot billigare som jag gillar mer, får se, för fjällrävenjackorna är inte vattentäta, men kan ju alltid spraya dem. okej shit vad jag skriver, ni läser säkert ändå inte allt, så ingen idé att forstätta babla. måste bara säga att min lillasyster har blivit så SJUUUUUUUKT C P SÖÖÖÖÖÖÖt , det är helt sjukt, vilken härligt unge, har aldrig sätt något liknande.. :) min lilla älsnlings ruby. aja den 19 okt så är det beräknad att nästa ska komma, asså ska få ett till syskon då, på mammas sida med. men aja, ska lägga mig i sängen nu, godnatt sov gott. puss



L ä m n a  e n  k o m m e n t a r ?
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0