JAG SOVER


Nu ligger jag säkert och sover, drömmer. tidsinställt inlägg. det är ju smart, kan hålla bloggen uppdaterad när jag sover, c0000lt som fan. Just nu hjälper linn mig med designen, tror jaG ? (a' hon är bäst jue. jag ska fösöka blogga imorogn när jag har vaknat och drömt klart. ska somsagt vara med mathilda (twini) efter att ha städat hemma, tror jag..vi ska kolla på hennes pappas match. hihi. tack allt som är med i veckans blogg, vad kul att det redan är så mångam avslutar på onsdag, ah på onsdag blir bra. okej ska fortsätta drömma nu, palla blogga i drömmarna.

lite konstigt känns det att skriva sådanna inlägg.

puss & kram



L ä m n a  e n  k o m m e n t a r ?
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0