HISS VS DISS


mina tänder - random, haha, nej men mina tänder börjat bli as vita, gillas.
min kanin - världens lenaste och snällaste sak. älskar honom.
amanda - hissar henne för hon har fyllt tretten, klicka här !
teatern - älskar det, det är bara så skönt, släppa alla jobbiga tänkar och tänka på ett nytt sätt.
oliv nattcreme - as bra jue, älskar den.
vintern - bara en ändå sak jag hissar, när man går på tunn is och det knackar, älskar det verkligen.

SNÖÖÖN - förihelvete, allt är borta nu, men usch, fyfan. klarar det knappt.
huvudverk - fast förresten, vem dissar inte det ?
Min uppdatering - den har vart sämst förlåt, det har lixom hänt lite saker..
Städa - måste städa mitt rum nu :( ska sova först-.-




L ä m n a  e n  k o m m e n t a r ?
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0