hemma !


Julia Brodecki, Matilda Qvarnström, Emilia Jagerman, skolavslutning i ettan tror jag ;d ♥

jag har vart i täby centrum med min fader :) lyckades! och min sjukt jobbiga lillebror som började gråta typ för han ville ha mer saker (=xbow spel :O ), fast han fått kläder för över 600 kr, ärligt talat han är inte normal. Jag hittade lite saker, fast hittade sjukt mycket mer jag ville ha som va för dyrt elr inte fanns i min storlek. Men jag köpte en vit koffta med ett bannd, sen köpte jag lackleggings, sen köpte jag en läppsyl, coolt va ? sen köpte jag en randig stor as skön tröja, sen köpte jag en svart bh, efter som min rosa är för liten, och vill ha en likadan, fast det fick bli en svart :) jag lägger upp bilder sen, när jag ändå laddar upp, orkar inte göra det nu, det känns onödigt ;p puss och kram ! NU ska jag plugga lite innan maten, är ju nästan klar.

Thilds sover här ikväll ! blir dåe hemmabio med hyrd film och chips , gillas!



L ä m n a  e n  k o m m e n t a r ?
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0