hej ?

hej mathilda här , matilda bad mig gästblogga avd vill ni höra då ?
lite spännande nyheter ?
jag har ingen aning , för er som inte vet heter jag mathilda kallas thilds är 13 år .
Matilda betyder sjukt mycket för mig , hon är min andra halva bästavän , min soulmate ,
ganska mycket som ni ser ?

det var inte det jag skulle berätta men lite info fick ni där.

matilda ligger halft död i sin säng och sover , eller tror det i alla fall , hon läste nyss och hon verkar kär i sin bok :)


imorgon får vi se vad vi gör kanske stan . elelr något annat.
jag börjar också bli trött nu , puss §

superduper söt , säg inget annat för jag bestämmer :)



L ä m n a  e n  k o m m e n t a r ?
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0