hej.


nyvaken i somras ;p

sha, jag har inte haft blogglust alls, därför det inte har blivit uppdatering. Idag har jag iallafall vart med emilia, vi gjorde inte så mycket. Klockan åtta är min idol på tv, är fett taggad ! fett b att det är två timmar kvar :/ Imorgon är jag ledig, Mathilda kanske skulle sova här ikväll, fast vet inte om det blir av? :O vi får se, hoppas hon gör det. Är ledig imorgon, måste göra skit mycket sysslor hemma typ, as konstigt, poeängjakt typ, typ städa varaenda liten del av huset ! fett läskigt. Sen på torsdag har jag studiedag, då drar jag vid ett-två typ till vällingby, och ställer mig utanför älsklings skola, och väntar på att hon ska sluta. Men nu ska jag fixa en SKIT viktig grej, vi hörs efter det.

puss från en fuckad matilda..




L ä m n a  e n  k o m m e n t a r ?
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0