tack LOL;arn

mathilda, hon märkte att jag hade stavat fel på min header, märkte det inte själv, tack ! fast jag pallar inte ändra, inte nu iaf. update: Har ändrat nu iallafall...

Just nu sitter jag och äter rotfruktschips :) ganska gott för att vara chips på tex morötter xp. mmmmh, guacomole är bäst ! min iallafall. hihi § älska. Skoldagen idag var helt okej, lite trög sådär men det gick iallafall att hålla sig vid liv. direkt efter det åkte jag inte till hockeyn, det gick väl bra förutom att jag fick jätte ont i höften på slutet, kunde knappt åka. Så pappa ringer min kiropraktor(stavas?) sen och bokar en tid, det var ju ett tag sen jag var där. Snart ska jag äta tacos, mumsigt. någon god vän till mig som vill sova hos mig? puss


mina mega enorma cupcakes jag gjorde för någon månad sen som jag inte orkade lägga upp bild på :D puss



L ä m n a  e n  k o m m e n t a r ?
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0