skola imorgon

heeeeeeej !

imorgon har vi skola, det känns fel, lördag lixom.
men det är öppet hus och alla 6ors päron kommer säkert vara där-.-
kommer bli helt fullt. p - a - l - l - a ! jag får väl stå ut, sen direkt efter
så har jag hockey träning, så jag får blogga imorgon bitti och fixa
så att ni får inlägg imorgon (: jag och julia landin är kemiskatvillingar,
för vi sitter ihop! :O vi märkte det idag, att vi inte har tänkt på det innan lixom,
hon bara hänger fast där bak på min bak ! whhoooo ! shit, doktorn hjälp !
första ggn jag vill operara bort något. men lixom vem vill ha en hängande
blondie med sig hela dagen, att jag inte har fattat att hon hänger där förns nu,
vad har jag tänkt på i 13 år ? shit. helvete . p u n k t ! nu ska jag prutta på julia !




L ä m n a  e n  k o m m e n t a r ?
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0