NU ÄR TILDA TBX

nu kommer jag kunna uppdatera som vanligt, har kommit hem från nyköping nämligen, hade knappt närverk där, så det kändes meningslöst då.. MEN nu är jag här för att stanna :O: .
hej bloggen :D

NU sitter jag och dricker te, har nyss repiterat no;n, har prov imorgon. Har också fixat mitt rum lite gran, har ny garderob och satt upp lite hyllor och tavlor. Men lägger inte upp bilder förns det är HELT klart. Men ah har inte så mycket att säga, så jag skriver mer imorgon..(: puss & kram



L ä m n a  e n  k o m m e n t a r ?
1 kommentarer



Kommentarer
Postat av: j u l i a

vi har prov på onsdag bebi ;)

2010-11-08 @ 18:11:29
URL: http://julialandin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0