Min dag

Hej  bloggen :)

Imorse åkte jag till alcehuset i berga. Jag opererade mig...BLOD-TÅRAR-SKRIK-SMÄRTA ah jag menar, det var det värsta jag har gjort i mitt liv, det gjorde så sjukt cp ont. :'( börjar nästan gråta när jag tänker på det, jag känner fortfarande smärtan från imorse när jag tänker på det, aj .

Sen närjag var klar runt 10 så skulle jag till skolan, men skakade fortfarande hade mascara i hela ansiktet och var helt yr efter bedövningen, så jag åkte med till pappas jobb. Där pluggade jag lite, eller ganska mycket. Sen åt vi sushi bufé as gott.

På vägen hem stannade vi i arninge, skulle prova massa mer grillor. hittar aldrig några som sitter bra, mina fötter är cp. :( det  suger.

När jag kom hem gick jag ut och sprang direkt i 40 min typ, och nu väntar jag på maten, och ska börja rensa upp prylar som jag inte har packat upp i mitt rum än.

puss & kram



L ä m n a  e n  k o m m e n t a r ?
1 kommentarer



Kommentarer
Postat av: M O A

heeej :) gick det bra att operara ? krya på dig iallafall. Puss och kram / din Musse ;)

2010-11-09 @ 21:01:39
URL: http://noorpaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0