I smile for you


INGET SMINK , NYVAKEN , HÅRET PÅ FEL SIDA , HEJ MISSBILDAD!

cha bloggen & ni få läsare som finns kvar, snyft :(

sitter framför mormor''s dator och är nyvaken, ska snart gå och duscha.
håret på fel sida på bilden, va det snyggt ? kanske ska ha så, ett tag :D
Juste kort ska jag klippa, eller jag ska klippa bort rikitgt mycket iallafall
mitt hår är ju hel dött, så det behövs och jag tror jag kan trotsa min vilja :D
"va stark matilda.." men näe, det blir inte kul, men vem vet, jag kanske passar i det ( ;

Men mamma kommer snart, hon ska hämta mig, jag sov hos mormor, som vandligt.
Så jag åker hem till M A M M A sen ikväll ska alla mina läsare och jag kolla på bounskonseren på tv :

KLOCKAN TIO I TIO ! kolla om ni ser mig : ) jag va där! men vi hörs sen kanske.

puss & kram



L ä m n a  e n  k o m m e n t a r ?
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0