goodmorning sunshines

chacha coolingar! Hur står det till idag då frå man fråga?

Själv sitter jag i min säng och har inget liv. p u n k t s l u t !
Är sjuk och dampig för att jag kanske missar hockeyn idag, vilket
suger SÅÅÅÅÅÅÅÅ här mycket. Vill ju testa mina nya grillor.
Menmen, kom helt enkelt inte upp ur sängen imorse.
intressant..hmm..

Någon som har sett HarryPotter ochh dödsrelikerna part one?

Isänna fall är den bra? Och som alla vet kan jag allt om Harry Potter.
Vi är bästa vänner föralltid.


Nu ska jag spela rollercoustertycon3 och fortsätta med min tynga park.
:) eller läsa ännu ännu mer i min underbara bok!
Den är snart slut, bara hundra sidor kvar typ, snyft, buhuhu. bajs.

puss & kram






L ä m n a  e n  k o m m e n t a r ?
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0