förlåt jag klarar det inte.

Nu börjar jag blogga, men det kanske blir sånna här luckor ibland, där jag inte bloggar på flera dagar, men då får det väl vara så!

HejHej.


Jah det är sant, Matilda är tillbaka, dock inte med massa energi :(. Håller fortfarande mitt ord på att jag kommer satsa mycket mer tid på bloggen efter nyår, då kommer mina tankar vara fullspäckade med ideér, det blir väl bra?


Men nu får ni kommentera att jag är BÄST för att jag ska försöka blogga iaf.
Idag drog jag från skolan någon timme tidigare, mådde uselt helt enkelt.
Pappa hämtade mig och vi åkte och köpte skridskor, inte dem jag ville ha
menmen, samma fast 03 ist 07... skit samma.

dessa fick det bli:





L ä m n a  e n  k o m m e n t a r ?
2 kommentarer



Kommentarer
Postat av: mathilda g

you are the best luv you <3

2010-11-24 @ 18:13:10
Postat av: Ines

du är bäst! ingen protest ;)

2010-11-24 @ 21:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0