EN LEDSEN TILDA

neeh, sån här dålig statestik har jag inte haft sen jag startade bloggen :( buhu.
aja får väl bli ändringar på det. Nej men andledningnen till att jag inte har bloggat är
attt..jag är i nyköping och när jag är här umgås jag med min familj, till 100 % såklrt.
Vill inte att bloggen går före, mina änglar till syskon eller världens bästaste mormor, mamma & Darren.
Så thats why.- Men förlåt, hoppas jag inte har gjort någon speciellt ledsen. tror inte det va ? :O

Idag har jag gått världens längsta promenad i nyköping, gick typ i 3 timmar.
Det var skönt, men ännu skönare att komma hem och slänga sig i mormors soffa.
Men nu ska jag eeeeh lägga mig i sängen och läsa tror jag, eller snart i alla fall.

Vi hörs i morgon, jag ska i alla fall försöka.. puss §
Veckans blogg ---> KLICKA HÄR !



L ä m n a  e n  k o m m e n t a r ?
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0