MOA NORMAN


vi ses bara ibland, inte ens ofta längre. men du har ända altid vart där, jag har många minnen med många personer men jag har nog flest med dig, tack för du alltid har stått där och försvarat mig. tack för att du finns där för mig hela tiden, även idag. jag saknar dig mest i hela världen ! men du borde veta att du är en fantastisk vän och jag saknar det så, att säga till alla stolt att du är min bäästavän. jag menar alla visste att det var du och jag , det var så sjävlklart. med dig pratade jag om allt om inte mer. du gick alltid först med alllting, du var alltid den första jag tänkte på. ingen människa kommer någonsin kunna göra mig så glad som du gjorde mig. du gör mig fortfarande glad, för även fast vi inte träffas så vet jag att du andas och det gör mig glad. jag saknar allt moa, dig saknar jag nog mest av allt, eller nej, det vi hade, du är min musse & jag är din mimmi, sa vi inte att vi skulle stå med varanda hand i hand hela livet. men det hände något,som jag fruktat hända, men jag hoppas att du har det bra för det är det viktiga. jag hoppas också att någon dag, kanske allt bli normalt mellan dig och mig. du är underbar ♥

mimmi ♥ musse  matilda ♥ moa  qvarnström ♥ norman  4ever2gether §§



L ä m n a  e n  k o m m e n t a r ?
3 kommentarer



Kommentarer
Postat av: M O A

det va verkligen vi, alla visste det. men det spelar ingen roll va alla tror. du är fortfarande en av dom underbarasrte människor jag någonsin träffat. Jag får ALLTID tårar i ögonen nä'r jag lyssnar på den här låten, jag menar det. Den får mig att påminna dig och dig och oss. Minnsa du min pea press. den här låten och den här bilden på oss huvud mot huvud. Du kommer allltid att betyda extremt mycker för mig,, Kommer du ihåg när jag kom hem till dig även fast du var sjuk och bara berättade om dagen, allt va så enkelt då. Men jag är verkligen glad att jag fick den tiden med dig, den kommer säkert igen. Jag älskar dig matilda/musse. det vet du nog. <3 och jag finns här, som du alltid funnits där för mig.

2010-07-26 @ 02:10:41
URL: http://noorpaan.blogg.se/
Postat av: julia Brodecki

ring hem till mej bästus <3

älskar dej mest <3

2010-07-26 @ 13:54:01
URL: http://littlemissjulia.blogg.se/
Postat av: emma

Hej! :)



Frågestund pågår just nu, vill du veta någonting eller har någon fråga du vill ha svar på? Så har du chansen nu. :)

Vill du inte delta? Förlåt, radera kommentaren och ha det bra! :)



PS. Seriösa frågor är roligare än onödiga frågor. ;)

2010-07-26 @ 18:32:41
URL: http://vildflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0