JAG SOM HADE SAKNAT HONOM SÅ...


varför gör en människa något sånt, det är fan inte okej, det är skitdumt.
lixom den som gör såhär har inget liv, ärligt så borde den personen straffas med döden.
den hon han eller vem det nu är, du lyckades du förstörde min sommar, du
gjorde så jag förlorade en vän, en vän som jag älskar, som kanske kommer
ignorera mig hela livet om han inte slutar lita på dig ditt fulefan ! jag vet inte
vem du är, men du ska ha en sak klart för dig, du har fått mig att drunkna i mina egna tårar ! :'(
går varje dag med tanken i huvudet vem du är och vad jag har gjort dig för att du
ska ljuga, ljuga om något sådant till min egna styvpappa, jag menar han är som än bästis
till mig, men du lyckades totalt nu ignorerar han mig helt, han & jag har skit kul tillsammans,
jag ska vara här i fem veckor, men du vem du nu är har förstört allt, han tror att jag
hatar honom, men jag hopppas att han någon gång fattar att du ljuger och han kommer till
mig och förlåter mig. jag vill inget häldre än att han ska krama mig nu. men jag vill
inte snacka med honom, det är föör svårt...varför finns det omogna personer  !



L ä m n a  e n  k o m m e n t a r ?
1 kommentarer



Kommentarer
Postat av: M O A

älskling. va fan är det här ? du vet att du kan ringa mig om du vill, jag LOVAR. jag finns här, som jag alltid har gjort bara det att vi inte ses lika mycket längre, jag finns fortfarande kvar, kom ihåg det. jag älskar dig musse <3

2010-07-25 @ 20:47:56
URL: http://noorpaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0