AMANDA HALL


att få en sådan underbar vän som du var ett mirakel, som jag aldrig trodde att just lilla jag skulle få.. du är en otrolig människa med så himlans mycket ideér. du är underbar ! och i mina ögen är du perfekt och kommer alltid att vara hur du än är. jag har aldrig kännt att jag vill bli av med dig och jag är säker på att jag aldrig kommer att känna det häller, för det jag tycker är viktigast med livet är att få se dig älskling andas. när jag kallar dig bästavän så tro på meningen med det, för meningen med det är att du är en person som jag älskar med mer än hela mitt hjärta. skulle du hoppa skulle jag hoppa. skulle du dränka dig skulle jag dränka mig. skulle du dö skulle jag leva för dig. amanda hall du är mer en alla dem här orden, du är helt och hållet obeskrivlg. du har fyllt det där hålet inom mig. du lyser upp min dag och du håller mig trygg. om du skulle lämna mig skulle jag stå på den platsen förevigt, för om du skulle komma tillbaka och säga att du ångrar dig så ska jag alltid stå där på exakt samma plats och hålla ut mina armar. du är så jävla skön, misstolka inte. älskar dig när du skrattar & sover. gråter du gråter jag. du har fått mig att vara lycklig på alla sett en människa kan vara lycklig på. gumman när jag säger föralltid menar jag det, jag älskar dig bästavän.



L ä m n a  e n  k o m m e n t a r ?
2 kommentarer



Kommentarer
Postat av: Matilda <3

testar :)

2010-07-22 @ 14:26:37
URL: http://tiddie.blogg.se/
Postat av: Amanda

åh älskling, du är fan det bästa som finns ! jag älskar dig otroligt mke, och du vet de ! §§§

2010-07-22 @ 22:07:52
URL: http://amandahalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0