VINN EN FET LÄNKNING !

Nu är det dags för en superkul tävling. VINN EN LÄNKNING I EN VECKA !

Ni kommer att utse den finaste sommarbilden, när jag har fått in tio bidrag så kommer jag att  välja ut fem bilder som går vidare och sedan lägga upp alla bilderna på bloggen, så får ni rösta på den bilden NI gillar mest.

har har vi vilkoren:
 
• bilden ska beskriva din sommar eller ett av dina sommarminnen.
• bilden lägger du upp på din blogg och länkar till min blogg.
• i ditt inlägg vill jag att du också ska motivera din bild.
• släng sedan in en komentar här med din blogg & en länk till ditt inlägg med bilden.
• tävlingen kommer jag att avsluta när jag har fått in minnst tio bidrag, så skynda.

tack sötnosar, & lycka till nu!

puss&kram /Matilda




L ä m n a  e n  k o m m e n t a r ?
1 kommentarer



Kommentarer
Postat av: Mathilda

inte för jag tänker göra de men vad är motivera ?:'o

känner mig lost .

2010-08-07 @ 02:51:16
URL: http://makw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0